http://vandavasionline.com/wp-content/uploads/2012/09/Mobile-Shop.jpg -----------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------

သစ္ဆန္း အေနျဖင့္ Mobile ေလာကမွာ က်င္လည္လာတာ
သိပ္မၾကာေသးပါဘူး ၂ ႏွစ္ဆိုတဲ့ အတိုင္းအတာေလးပဲ
ရွိပါေသးတယ္.....

ထို ၂ ႏွစ္ဆိုတဲ့ အတုိင္းအတာအတြင္းမွာ လူမ်ိဳးစံု အေထြေထြနဲ႔
ဆက္ဆံ ခဲ့ရၿပီး လူေတြရဲ႕ စိတ္ပံုစံအမ်ိဳးမ်ိဳးကိုလဲ ေလ့လာခဲ့ရပါတယ္...
ဒါကေတာ့ နည္းပညာပိုင္းနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ႀကံဳလာရတဲ့
သာမန္ Software Service သမားေလး ဘ၀အေၾကာင္းပါ....

ယခု ေျပာျပခ်င္တာကေတာ့ Mobile ဖုန္းအေရာင္းဆုိင္မ်ား ႏွင့္ Mobile ဖုန္း၀ယ္ယူသူ User မ်ား ရဲ႕ ျပသနာပါ.....

ယခု ေနာက္ပိုင္း Facebook ဆိုတဲ့ Social Network ႀကီး ေပၚေပါက္လာၿပီးေနာက္ ဘာေတြ ဘယ္ေနရာမွာ ျဖစ္ျဖစ္
မိမိ လက္ထဲ မွာ ရွိေသာ Mobile ဖုန္းမ်ားျဖင့္ Internet မွတဆင့္
Facebook ေပၚ အခ်ိန္ႏွင့္တစ္ေျပးညီ တင္ေပးႏုိင္ပါၿပီ။

တိုးတက္ေျပာင္းလဲလာေသာ ေခတ္အေျခအေနအရ အလြန္ပင္
သတင္းႏွင့္ဆုိင္ရာမ်ား လုိက္မွီလာပါတယ္...

ဂ်ာနယ္ေတြ သတင္းစာေတြ ဖတ္တာထက္ကို ပိုမိုျမန္ဆန္ပါေသးတယ္...

ထိုသို႔ သတင္းမ်ားမွာ ေကာင္းတာရွိသလို ကိုယ္လိုရာဆြဲထည့္ေသာ
လႈမႈေရးဆိုင္ရာ စီးပြားေရးဆိုင္ရာ ပုတ္ခတ္မႈေတြလဲ အလြန္ပင္မ်ားျပားလွပါတယ္...

အဓိက Mobile ဖုန္းဆိုင္မ်ား ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ထိုဆိုင္တြင္ ၀ယ္ယူေသာ
Customer အား ပိုင္ရွင္ မွ သို႔မဟုတ္ ၀န္ထမ္းမ်ား မွ မေခ်မငံ ေျပာဆိုျခင္း
ေမာက္မာ ရိုင္းစိုင္းျခင္း ၀ယ္ယူေသာ ပစၥည္းအေပၚ တာ၀န္မယူျခင္း
စသည့္ ျပသနာမ်ားအား Facebook ေပၚ တင္တာႏွင့္ တစ္ျခား Mobile User မ်ား သိရွိၿပီး ထုိဖုန္းဆုိင္မ်ားတြင္ ေစ်း၀ယ္ျခင္းကို ေရွာင္ရွားၾကျခင္း
အခ်င္းခ်င္း လက္တို႔ မေကာင္းေျပာဆိုျခင္းျဖင့္ နာမည္ပ်က္ဖို႔ အင္မတန္ လြယ္ေပ၏ ဒါေတာင္ အကင္းပဲ ရွိေသးတယ္ ေျပာရမလိုပါပဲ....

Facebook လက္ခ်က္ မိၿပီးေနာက္ပိုင္းတြင္ Mobile ဖုန္းဆိုင္မ်ားသည္
Customer အေပၚ ဂရုစိုက္လာ၏ ခ်ိဳသာလာ၏ လက္မဆြဲရံုတမယ္ ပုခံုးမဖက္ရံုတမယ္ အလြန္ပင္ ဂရုစိုက္လာ၏ နာမည္မရေသးေသာ ဆိုင္ေလးမ်ားထက္ နာမည္ရစ ျပဳလာေသာ နာမည္ရၿပီးသားျဖစ္ေသာ ဖုန္းဆုိင္မ်ားသည္ ပို၍ အင္မတန္ ဂရုစိုက္လာရေလသည္....

အေကာင္းရွိသလို အဆိုးလဲ ရွိလာပါတယ္
ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုေတာ့ ဒီလို အခြင့္အေရးေပၚ အခြင့္ေကာင္းယူၿပီး
Mobile ဇုန္းဆိုင္ႀကီးမ်ားတြင္ Customer Right ဆိုေသာ စကားကို လက္ဆဲြၿပီး အႏိုင္က်င့္ ဗိုလ္က် လာလ်က္ ရွိေသာ Customer မ်ိဳးကိုလဲ
လက္ေတြ႔ ႀကံဳရပါတယ္ ဇတ္လမ္းေလးကေတာ့ ဒီလိုပါဗ်ာ....

သစ္ဆန္း အလုပ္လုပ္ေသာ ဆိုင္သည္ နာမည္ရစ ျပဳလာေသာ Mobile ဖုန္းဆိုင္ တစ္ဆိုင္ျဖစ္သည္ အဘယ္ေၾကာင့္ ဆိုေသာ္ ထုိဖုန္းဆိုင္တြင္
ပစၥည္းမွန္ ေစ်းမွန္ ၿပီး Customer အား ဦးစားေပးေသာေၾကာင့္ျဖစ္ပါတယ္...

တစ္ရက္ ထိုဖုန္းဆုိင္သို႔ လူတစ္ဦး ေရာက္လာပါတယ္
ဖုန္းပ်က္၍ လာျပင္တာပါ ဖုန္းက ပါ၀ါမလာေတာ့ပါ
သူ၏ အေျပာအရ ဘတ္ထရီအားကုန္ေနတာျဖစ္ေၾကာင္း
ျဖစ္ပံုအရ လိုဂို မွာ ရပ္ေနၿပီး ဘာမွ မလာေတာ့ေၾကာင္း
သူကိုယ္တုိင္ ရွင္းျပၿပီး Firmware ေရးသင့္ေၾကာင္း
သူကိုယ္တိုင္ အႀကံျပဳပါတယ္....

သစ္ဆန္း အေနျဖင့္ စမ္းေပးထားမယ္ဆိုၿပီး
ေဘာက္ခ်ာ လုပ္ေပးလိုက္ပါတယ္
ရမရ ဖုန္းျပန္ဆက္ေပးမယ္ဆိုၿပီး ဖုန္းနံပါတ္ယူၿပီးေနာက္
ထို Customer လဲ ျပန္သြားပါတယ္....

ဘတ္ထရီအားသြင္းၿပီးေနာက္ ဘာမွ တက္မလာလို႔
ဟာ့ဒ္၀ဲလ္ ျဖစ္ႏုိင္သည္ဟု ယူဆ၍ ဟာ့ဒ္၀ဲလ္ ဘက္ ျပၾကည့္ရာ
ထင္သည့္ အတိုင္း ဖုန္းသည္ ေရ၀င္ထားသည္ဟု ထင္ရၿပီး
အဖုန္းဖြင့္ၿပီးသား ျဖစ္ေနပါတယ္ အထဲတြင္လဲ ခဲေဂါက္ ကိုင္ထားသည္မွာ
မြစာ က်ဲေနသည္....

ေနာက္ေန႔ ထို Customer ျပန္ေရာက္လာေသာ အခါတြင္
သစ္ဆန္း မွ အကို႔ ရဲ႕ ဖုန္းကေတာ့ အေတာ္ပ်က္စီးေနတာ
ေရ၀င္ထားသလား တစ္ျခားဆိုင္ျပဖူးသလား အထဲမွာလဲ မြစာက်ဲေနတယ္ လို႔ ေျပာလုိက္တာ ထ မသတ္ရံုတမယ္ပဲ ၀ူး၀ူး၀ါး၀ါးျဖင့္ ျပသနာရွာပါေလေရာ
မင္း သူေဌးကို ေခၚေပး တာ၀န္ရွိသူ ေခၚေပးဆိုၿပီး သူေဌးနဲ႔ စကားေျပာတဲ့အခါ ကၽြန္ေတာ္ ခင္ဗ်ား ဆိုင္က ေကာင္ေလးကို ဖုန္းေပးသြားတာ ဘတ္ထရီအားကုန္ေနတာကလြဲရင္ အေကာင္း
အခုက ကၽြန္ေတာ့္စက္ကို အေဟာင္းနဲ႔ ျဖဳတ္လဲထားတာ ျပန္ေလ်ာ္ေပးဗ်ာ ဆိုၿပီး ေပၚတင္ အေလ်ာ္ေတာင္းပါေလေရာ...

သူေဌးကလဲ တက္ႏုိင္သေလာက္ ညိွယူပါေသးတယ္ သို႔ေသာ္
ထို Customer မွ ခင္ဗ်ား ကၽြန္ေတာ္ ေက်နပ္ေအာင္ မလုပ္ေပးဘူးဆိုရင္
အင္တာနက္ ေပၚမွာ တင္လုိက္ရင္ ခင္ဗ်ားဆိုင္ နာမည္ပ်က္သြားမွာေနာ္ ဆိုၿပီး ထပ္ခ်ိန္းေခ်ာက္ျပန္ပါတယ္...

ကိုယ္ မမွားေသာ္လဲ ေအာင့္သက္သက္ျဖင့္ မိမိ ဖုန္းဆုိင္နာမည္ကို
တန္ဖိုးထားသျဖင့္ ထုိလူေက်နပ္ေအာင္ ဖုန္းအသစ္တစ္လံုးေလ်ာ္ေပးလိုက္ရပါတယ္....
ကၽြန္ေတာ္သူေဌးက လာေျပာတယ္ သား ေရ ဖုန္းတစ္လံုး တန္ဖိုးက ဘာမွ မရွိေပမယ့္ ဆိုင္ရဲ႕ နာမည္တန္ဖိုးက အေရးႀကီးတယ္ကြယ့္
ဒီလို လူညစ္ေတြက ဆယ္ေကြ႕တစ္ေကြ႕မွ ေတြ႔ရတာပါ
သား ေနာက္ကို သတိထားေပါ့ကြယ္ ဆိုၿပီး ျပန္ႏွစ္သိမ့္ပါတယ္...

ေျပာခ်င္တာကေတာ့ ဒီလို ဖုန္းဆိုင္ေတြဘက္က Customer ေတြကို
ဦးစားေပးၿပီး အေလးထားလာ ဂရုစိုက္လာေပမယ့္ Customer ေတြဘက္က
အႏိုင္က်င့္တာကို ခံလာရတယ္ ႏိုင္ငံႀကီးသား မပီသတဲ့ အျပဳအမႈမ်ိဳးေတြပါပဲ....

Internet အားကိုးၿပီး Facebook ေပၚမွာ ေပါက္တက္ကရ ေရးလဲ ေသခ်ာေလ့လာမႈ မရွိပဲ အျပစ္တင္ မေစာၾကပါနဲ႔အံုး Customer Right ကို ဦးစားေပးတဲ့
ဖုန္းဆုိင္ေတြ နစ္နာလွပါတယ္...

ဒီဖုန္းဆုိင္ကေတာ့ မေကာင္းဘူးၾကားရင္ ကိုယ္တုိင္စနည္းနာတာမ်ိဳးနဲ႔
သစ္ဆန္း ေနာက္ပိုင္း သြားေလ့လာၾကည့္တက္ပါတယ္...
တကယ္ ဟုတ္ေနတာမ်ိဳး ရွိသလို စီးပြားေရးအရ မနာလိုပဲ
တမင္ ပိုစ္ေတြ တင္ၿပီး တုိက္ခိုက္ေနတာမ်ိဳးလဲ ရွိပါတယ္...
ဒါေၾကာင့္ ေနာက္ပိုင္း ဟိုပိုစ္ ဒီပိုစ္ Facebook မွာ တက္လာရင္
ဟုတ္မဟုတ္ နီးစပ္ရာကို ေမးတာျဖစ္ျဖစ္ ကိုယ္တုိင္ နီးေနရင္ သြားေလ့လာတာျဖစ္ျဖစ္ပဲ လုပ္ပါေတာ့တယ္ စီးပြားေရးနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့
အာေဘာ္ေတြ သိပ္ၿပီး အေလးမထားေတာ့ပါဘူး....

ႏွစ္ဦးႏွစ္ဘက္ ေလးစားမႈျဖင့္ ေရရွည္ဆက္ဆံမႈေလးတစ္ခုကို
တည္ေဆာက္ႏုိင္ၾကပါေစ ခင္ဗ်ာ....

Mobile User မ်ား အားလံုးကို ေလးစားလ်က္....

သစ္ဆန္းခန္႔

-----------------------------------------------------------------
====================================

(အထက္ပါ ပိုစ္သည္ သစ္ဆန္းခန္႔ ၏ စိတ္ကူး ပိုစ္သက္သက္သာျဖစ္ပါသည္ မည္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္မွ နစ္နာေစရန္မရယ္ရြယ္ပါ)